Mediacenter
    NKT_Momentum_nr._4_oktober_2017.pdf

Velkommen til 4. udgave af vores kundemagasin. I denne udgave kan du bl.a. læse mere om vores fabrik i Asnæs. Stedet, hvorfra vi designer og producerer de installationskabler, der sætter strøm til fremtiden.

NKT_Quick_Guide_2017.pdf

Quick Guiden henvender sig til dig som professionel installatør eller elektriker, der har behov for hurtigt at vælge kabler og ledninger til dine forskellige daglige arbejdsopgaver. Med en stregkodescanner i den ene hånd og Quick Guiden i den anden, kan du hurtigt og bekvemt bestille de varer du står og mangler.

Teknisk_katalog_November_2017.pdf

NKT Teknisk katalog indeholder blandt andet opbygningsdata, elektriske konstanter for kabler og ledninger samt dimensionstabeller. Det tekniske katalog knytter sig til produktprogrammet, som er beskrevet på produktbladene på nkt-dk.com. Produktbladene indeholder oplysninger om anvendelse, teknik, konstruktion samt sortiment med angivelse af EAN nr., farve, pakning, udvendig diameter og vægt.

MOMENTUM nr. 1, 2017

Velkommen til 3. udgave af vores kundemagasin. I denne udgave kan du bl.a. læse mere om vores opdaterede NKT brand, vores nye kabeludlægningsskib NKT Victoria, en ny QADDY® tidsmåling samt hvordan du som el-installatør skal forholde dig til valg af installationskabler pr. 1. juli 2017.

CPR folder

Værd at vide om Byggevareforordningen - en ny standard for kabler. I 2015 blev der publiceret enny europæisk standard EN50575, som bliver obligatorisk pr. 1/7 2017. Den nye standard stiller krav til brandklassificering og testmetoder for kabler, som anvendes til fast installation i bygninger.

momentum 2/2016

Vores kundemagasin momentum udkommer to gange om året i en elektronisk udgave. Magasinet indeholder de gode historier og cases suppleret med nye produkter og services.I denne udgave kan du bl.a. blive klogere på Byggevareforordningen (CPR) og den nye standard for brandklassificering af kabler, om QABLE BOX og om QADDY® som efter få år blevet meget udbredt ikke bare blandt danske elektrikere og installatører men nu også blandt svenske samt andet nyt fra nkt cables.Rigtig god læselyst!

Q·SOLUTIONS

Velkommen til en ny verden med Q·SOLUTIONS!-en række innovative hjælpeværktøjer som hver især bidragertil at forbedre arbejdsmiljøet for elektrikeren. Benyttes værktøjerne som ensamlet pakke i hverdagen forenkles elektrikernes arbejde, idet sikkerhedenhøjnes betragteligt og montagetiden reduceres betydeligt. Alt i alt bliver demange daglige opgaver nemmere og hurtigere og dermed mere effektivt udført.

AMS Rental Services

Vores Asset Management Services handler om at skabe sikkerhed for vores kunder og vi kan hjælpe med services indenfor bl.a. kabelteknologi, standardisering, kabelhåndtering, miljøforhold, fejlstatistik, diagnosticering, overvågning og tilstandsvurdering.

AMS by NKT

We pride ourselves on our ethic of achieving excellence at every level of our company. Our Asset Management Services are all about providing security and confidence for our customers, and so fulfilling that ethic is never more important than in this task. We will work diligently with our own workforce, and those of our partners, to provide you with the security and comfort of knowing your cable system infrastructures are in good hands.

Find en kontakt nær dig